Loman jälkeen 27.10. menemme yhteiskuljetuksella yliopistolle/EDUun,
jossa on Edu rikkoo rajoja -tapahtuma. Osallistumme siellä ryhmissä työpajoihin noin klo 14.00–15.50.
Työpajoissa on neljä pistettä, joissa vuorottelemme (Kahootien
teko, ohjelmointi, wiki-työskentelyä ja yhteistoiminnallista kirjoittamista).
Mukana ovat opettajat Tuomo T., Mikko H. ja Kirsi-Liisa Koskinen-Sinisalo.
Palaamme yhteiskuljetuksella koululle n. 16.10.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti